Försök till träning med W.

Så tänkte jag träna lite utomhus. Bara lätta saker, lite fotgående och någon inkallning.

Det gick åt helvete. Wahidah är segare än någonsin i skallen, ofokuserad och tja, det är inte kul att träna med henne. Jag skyller på löpet. Jag trodde inte att hon nu kunde få för sig att sätta sig framför fötterna på mig när jag sa "fot". Jag hade fel. Jag trodde inte heller att hon skulle vara svår att få kontakt med. Det var hon.

Så vi sket i allt, busade lite och därefter gjorde jag ingenting. När hon tittade på mig och tog kontakt så fick hon godis, men jag bad inte om något.

Jag hoppas verkligen inte att det kommer vara såhär varje dag under hela löpet... Imorgon blir det nog paus även för henne och sedan får hon väl anstränga hjärncellerna med att få ut godis ur petflaska eller något annat som inte kan gå fel eller få mig på mindre bra humör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0