Ny inspiration.

Det är underbart att ha trevliga vänner som kan hjälpa till när det inte går som man vill att det ska gå. Tyvärr bor man inte alltid granne med dem, men nu har Hanna och jag pratat lite över msn och hon skickade länk till olika youtubeklipp som visade hur man tränar bakdelskontroll på ett bra sätt.

Så, nu har jag och Wahidah något nytt att pyssla med. Så fort hon känns lite piggare ska hon få koll på vad hon gör med bakdelen ordentligt och förhoppningsvis kan det hjälpa en hel del i träningen med flera olika moment.

Här är det klippet som fick mig att verkligen tänka till lite nu såhär mitt i natten:


http://www.youtube.com/watch?v=zdneY9UNsTo&

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0