Skogspromenadsfoton.

Idag blev det som sagt var en vilodag.
Vi gick över till Julia, som bjöd hundarna på godsaker (pasta med någon köttfyllning). Eftersom jag inte vill att de ska få godis utan att "göra något" för det, så fick Julia be dem göra småsaker. Det blev mest sitta fint, ligga och så, men jag tycker ändå det är kul att se att hundarna inte bara lyssnar på mig utan faktiskt även på våra vänner. Det är trots allt rätt bra om de lyssnar på "vem som helst", kanske inte ur lydnadssynvinkel, men med tanke på att man ibland kan behöva hundvakt.

Efter att ha varit på Julias altan/balkong/whatever ett tag så blev det en lång promenad i skogen som avslutades i rastgården. Det börjar bli så varmt nu att det behöver tas med vatten till hundarna när vi går dit. Underbart!

Lite foton från dagen bjuder jag på.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0