Bildbeviset!

Här kommer det tidigare utlovade bildbeviset på att mina damer sov tillsammans i soffan!



Nu sitter jag här och funderar på foderbyte (något som jag funderat på ett bra tag).
Standart.. vilken sort? Något helt annat? Blir standart normal bra? Blir något helt annat bättre?
Det där med att välja foder är fan inte lätt! Men jag provar nog standart normal, för att se om det fungerar bättre än nuvarande fodret (magnusson meat & bisquit). Dessutom ska jag passa på att köpa massor av bajspåsar och glukosamin när jag beställer från foderbilen.

Jag är trött på att ha trasiga hundar och nu ska det bli ändring på det. Bra foder till båda och glukosamin till Zala. Sedan borde väl allt bli i alla fall bättre..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0