Bilder från en lyckad dag.

Dagen började med att ett mycket efterlängtat paket kom hit (med hjälp av min mor som var snäll nog att hämta ut det på Hemköp). Det verkade som om både Zala och Wahidah förstod vad det fanns för något inne i lådan.


Ny hundmat, bajspåsar och glucosamin!


Jag gick en promenad med Camilla och hittade en ny rastgård! Det är lite kul, för flera gånger när jag gått förbi ängen har jag tänkt att det vore sååå perfekt att släppa hundarna där, men jag har inte vågat pga närheten till en bilväg. Nu har de gjort en rastgård där och det passar oss utmärkt!


Sedan stod Zala i rastgården och var vacker i några sekunder innan hon for iväg.


Den vita pricken långt borta är Zala - och jag sitter inte ens längst bort i rastgården när jag fotar den här bilden!


Dagens fyrbenta promenadsällskap!


Vi var ute länge. Mina hundar är trötta och glada nu. Imorgon ska vi träffa vår nya bekantskap med shiba och då ska vi ge oss iväg på jakt efter en sele till Wahidah. Senare i veckan ska vi spåra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0