Filmklipp!

Idag har jag busat med Wahidah.
Lite av det filmades och därför lägger jag upp klippet här.

Nu hade vi lekt en stund innan, så hon var lite trött, men förhoppningsvis ser man att hon gillar att leka med mig ändå. Det blev lek utan leksaker, lek med gosedjur (dragkamp och "jakt"), lek med mig igen och det som inte fastnade på film var när vi lekte med boll och när Wahidah jagade mig. (Skitkul lek! Jag springer allt vad jag har och Wahidah studsar efter. Det är ju inte direkt svårt för henne att hinna med...)


Kommentarer
Postat av: Berit Lindqvist

Hejsan:) Det ser så enkelt och roligt ut, jag stannade tom hemma från jobbet pga att jag ville träna som du gör:)

Mvh

Berit, Valle o Bianca

2010-08-23 @ 10:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0