Lite busfoton.

Dagens långpromenad blev bort till en rastgård som Wahidah inte fått springa i förut. Kameran var med och det blev några bilder. Egentligen hade jag tänkt gå genom en liten skog också, men det började regna och jag var verkligen inte klädd för regn, så vi vände hem istället.

Någon dag ska jag leta fram hundarnas regntäcken...

Klicka på de små bilderna för att se dem i större storlek!



Förövrigt känns det riktigt bra med två friska hundar nu.
Jag ska se till att gå en långpromenad och låta dem springa varje dag. Det behövs. Wahidah är (som ni ser på bilden längst ner till vänster), både tjock och omusklad... En "granne" har 3 salukis. Jag ska ringa till henne någon dag och kolla om hon känner för att låta någon av dem leka med Wahidah. Zala är inte mycket till leksällskap nämligen. Det råkar vara roligare att äta gräs än att jaga W.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0