Mer spring!

Idag åkte vi iväg igen, jag och Wahidah.
Det blev lite spring efter trasa hemma hos Gerd. Wahidah fick inte springa mycket, eftersom hon sprang en hel del igår, men vi var där, pratade med vänner och jag fotograferade en del.

Det är verkligen guld värt att ha trevligt folk att träna med. Man lär sig mycket, får se mycket mer än om man bara tittar på en hund och tja, man har kul. Jag gillar att ha kul.

Vi gick sedan hem till morsan. Där sov Zala och Wahidah i soffan och därefter gick vi till rastgården. Hundarna gick mest omkring, men busade lite också. Nu har jag med andra ord väldigt trötta och glada hundar!

Klicka på småbilderna för att se dem i större format!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0