Ny sele!

Titta vad Zala har fått! :D
Nu kan vi spåra! (bara hon slutar halta...) Wahidah ska få en likadan, om vi hittar någon storlek som passar...


Mitt och Wahidahs lilla kvällsäventyr blev annars att ge oss hem till morsan för att ta hand om katten eftersom morsan är i London nu.

Jag försökte fota en uppställningsbild på Wahidah och så fotade jag Waha och katten när vi kom fram.




Idag har Wahidah och jag träffat vår nya vän med shiba. Vi åkte till djuraffären (där vi köpte Zalas sele), gick runt en fågelsjö och hade det trevligt. MEN vad som var nästan bäst av allt är att Wahidah gick UTAN skydd på tassarna hela dagen. Hon var helt nakenfis, enbart iklädd sitt halsband och tassarna blev inte värre!

ÄNTLIGEN kanske hon får bli hel, på riktigt. Det ska i så fall firas med en promenad till den stora rastgården som vi hittade igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0