Nya planer!

Imorgon bär det av på nya äventyr! Då ska vi till kapplöpningsbanan! Varken jag eller Wahidah har varit på kappbana förut, men vi kommer få hjälp och det ska nog gå bra. Det jobbigaste blir bara att ta sig dit...

Så vi laddar med vatten, munkorg och enormt tålamod för varma, jobbiga färdmedel och så ger vi oss av.
Förhoppningsvis får jag möjlighet att fota andra hundar som springer också, men några bilder på Wahidah kommer det inte bli eftersom jag inte har någon vän med mig dit.

Heja Waha!

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej, kanonfin informativ hemsida och spännande blogg! Är lite inne på att skaffa saluki då min varghund gick bort i julas. Skulle dock vilja träffa några för att bilda mig en uppfattning om rasen och om vi "klickar".. Mejla gärna mig!

Ska du till Å-berga o rejsa så finns jag i närheten..

Mvh Mia

2010-08-13 @ 17:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0