Rastgårdsfilm.

Jag har kommit igång med filmandet nu!
Tyvärr har jag ju bara en sketen kompaktkamera att filma med.. Jag önskar så otroligt mycket att jag kunde filma med en kamera där man kunde zooma samtidigt som man filmar. Det är en omöjlighet nu. När jag har råd ska jag köpa en sådan kamera och då ska jag filma busande hundar, hundar på LC och kapp och allt möjligt.

Såhär blev det i alla fall när hundarna släpptes i rastgården idag.
Vi gick till den lilla rastgården, vars största fördelar är att den är nära oss och har bra staket. Tillräckligt stor för att de ska kunna springa av sig det värsta i alla fall - och eftersom det regnade tidigare under dagen ville mina inte springa mycket alls...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0