Slarviga jag...

I någon månad har jag letat nu! Jag hittar dem inte! Garderoben, hatthyllan, förrådet där jag har mest hundsaker, byrålådor, hos morsan, under sängen, under köksbordet...

Jag har letat överallt och ingenstans är hundarnas regntäcken!


Under veckan som kommer ska det tydligen regna galet mycket. Det känns ju fruktansvärt dumt att sätta på hundarna vintertäcken när det är många plusgrader ute, men Zala hatar regnet, fryser i regnet och Wahidah blir bara bitter. Dessutom är det jobbigt att torka hundar hela tiden.

Såå, om någon skulle vilja skänka bort två tunna, vattentäta regntäcken så finns det en här som vill ha!
Annars tar jag tacksamt emot städhjälp här hemma.. River man ut allt här i hemmet borde det ju vara en omöjlighet att inte hitta de där jäkla täckena?

Hur svårt kan det vara?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0