Tjohej! Mer kompisar!

Häromdagen var vi, som jag nämnde förut, på promenad tillsammans med en nyfunnen vän, Camilla. Nu har jag lyckats hitta ännu mer promenadsällskap! En bit härifrån bor en person som har en shiba. Jag hittade henne i ett hundforum, där hon nämnde att hon känner sig ensam på hundpromenaderna. Det stod i hennes info att hon bor i Sthlm, såå, jag skrev till henne och sa att om hon vill så får hon gärna följa med mig och mina damer på promenad någon gång. Hon blev glad och svarade att hon gärna följer med.

Så, bekantskapskretsen utökas ytterligare och jag får ännu fler vänner att ha sällskap av! Helt otroligt lovely. Det är underbart med vänner som man kan prata hund med, träna med, bolla idéer med osv och kanske inte bara över internet.

Jag hoppas att det här blir skitbra.

(Förövrigt var Wahidah så tokflamsig idag att det inte riktigt gick att träna med henne. Jag försökte...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0