Torsdag

3 timmar ute. Först en lång skogspromenad (det blev svettigt!) och sedan lite, lite spring i rastgård. Heja Wahidah!

Jag har börjat skriva upp vad vi gör varje dag i min kalender och jag ska nog börja väga mina damer också och skriva in vikten i kalendern. Som det ser ut nu har de fått springa i rastgård varje dag i en vecka och vi har gått långpromenad alla dagar utom 2. (Dåligt väder och vi tog istället flera smårundor, så lite rörde vi på oss)

Nu sover båda hundarna och snart ska vi kanske upp till morsan.
Kompaktkameran är iväg på resa, så det kommer inte bli några fler filmer innan måndag och det är svårt att fotografera sig själv när man tränar, men jag ska försöka att fotografera andra roliga bilder på hundarna under tiden, samt se till att skriva lite här varje dag ändå.

Heja oss! Nu ska vi alla tre komma i bra kondtion.
Wahidah och jag ska bli smala och få muskler. Zala ska bygga muskler och få hålla igång på lite olika sätt så att hon håller sig så smidig som möjligt.
Vi har i alla fall kommit igång nu!


(Nu har jag dessutom sett till att skapa några nya bloggkategorier och sorterat ALLT jag skrivit här i bloggen under dessa kategorier. Förhoppningsvis blir det bra, om man nu vill läsa något gammalt jag skrivit.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0