En vecka.

En vecka har gått sen jag senast skrev här. Och vad gör vi på dagarna? Jo, försöker överleva värmen. Zala stortrivs, det finns ju trots allt inte mycket som är bättre än att sola i hennes lilla värld.



Wahidah och jag tycker att värmen är jobbig, och de flesta långpromenaderna blir därför på kvällen, vid kl 19-20 ungefär. För att inte dö av uttråkning fram till dess så leker vi lite, tränar lite, men min inspiration är ovanligt död. Jag orkar inte tänka när det är varmt.

Så vad ska jag göra? Träna tricks vill jag. Träna lydnad med störning vill jag också. Lydnadsträning i parken nära centrum ikväll? Trickträning imorgon? Träna slalom? lära henne något nytt? Jag vet inte. Ska jag försöka träna med Zala?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0