Fullt upp med allt möjligt.

Nu har vi haft fullt upp några dagar, och det kommer inte lugna ner sig förrän om en vecka.

I lördags fyllde jag år. Igår fyllde morsan år.
Idag har jag varit till veterinären med Zala (allt gick bra).
På onsdag åker vi ner till Gbg och innan det ska jag ha packat, handlat, tvättat och städat lite hemma för att slippa komma hem till en stökig lägenhet.

Till helgen är det tvådagarsutställning.
80 salukis anmälda på lördag och 95 anmälda på söndagen.
Det blir kul!

Så under torsdagen eller fredagen ska det fixas och badas hundar. Det ska tydligen regna, så det är onödigt att göra det tidigare, annars badar jag helst ca 4 dagar innan utställningen...
Helst skulle jag hinna med att utställningsträna lite mer också.

Vi får se hur mycket annat som hinns med. Jag tror att jag kan klämma in lite trickträning eller spåra lite med Zala bara jag får städat, packat och så...

Jag älskar såna här perioder, perioder då det alltid finns något att göra. Det är helt underbart att aldrig behöva sitta och ha tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0