Träningsfunderingar.

Idag ska jag och Wahidah iväg till sandtaget så att hon får springa efter trasa. Därför blir det inte dirket någon träning idag. Vi tränade färrdirigering och några småtrick igår och det gick toppen.

Därför ägnar jag dagen åt att tänka på vad vi ska göra härnäst.
Jag börjar bli mer och mer sugen på att spåra med Zala. Om en vecka ska jag åka ner till Hanna och vara där några dagar. Kanske hon kan hjälpa mig lite med sådant...
Jag vill verkligen få Wahidah startklar till lydnadsklass 1 nu. Vi får börja träna ute nu och med störning så att vi kommer någonvart. Vågar jag träna hos Hanna så har jag ju störning där med, av andra hundar dessutom. Toppenbra. Då kan man nog få till platsliggningen också. Den där jävla platsliggningen som jag blir så uttråkad av...

På något vis ska vi få till allt. Visst hade det varit underbart att fixa LP I med Wahidah?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0