Fredag

Zala sover. Jag har ganska nyligen gjort rent hennes ena baktass. Tokhunden har lyckats få ett litet sår på undersidan av den. Minilitet är det, men om det är smutsigt så slickar hon på det. Tur att jag för ett tag sedan köpte hem sårrengöringsmedel!

Idag ska jag och Wahidah kanske gå på stadspromenad med en vän till mig och hennes hund. Om det blir så, då ska jag försöka komma ihåg att ta med godis och klicker så att det kan tränas lite någonstans med störning. För tja, det behövs, framförallt störning av annan hund...

Har ni hunnit lägga märke till att jag gjort om layouten lite?
Förut såg det ut såhär:


Jag hoppas att alla kommer gilla min lilla ändring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0