Kanske lure coursing!

Måndag. En dag som jag brukar avsky.
Den här dagen bjuder förhoppningsvis på lure coursingträning och jag ska tillsammans med Julia ta mig dit för att låta Wahidah springa.

Låt oss hoppas att allt går som det ska. Det känns lite tryggt att ha med Julia som fotograf i alla fall. Dessutom kan jag prata sönder henne om jag råkar bli nervös. Trots allt blir det första gången som jag åker på lure coursing utan att vara i sällskap av de från "min" kennel och första gången som jag åker på träning någon annanstans än uppe i Norrbotten.

Håll tummarna för oss.
Jag lovar att uppdatera här så fort vi kommit hem.

Kommentarer
Postat av: Helen

...men vad är det här då?!: http://changrila.bilddagboken.se/p/dayview.html?directlink=1&t=1244584801&id=378266482



;)

2010-05-04 @ 12:59:31
Postat av: Ninni

Det är kappträning, bara raksträcka, och därför inte samma sak ;)

2010-05-04 @ 13:44:08
URL: http://salukitrix,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0