En fantastisk långpromenad.

Idag gick jag och hundarna ut med Ronja och Kastor.

Vi tog oss till ett nytt ställe, ett vackert ställe, där det dessutom fanns möjlighet att släppa hundarna lösa. Eftersom det var ett nytt ställe så släppte vi hundarna en och en, vilket gick jättebra och jag förvånades åter igen över hur lätta mina hundar är att ha lösa. Framförallt Zala är en pärla och hon fick därför vara lös väldigt mycket.

När det gäller bloggflytten: Jag har provat att starta ett konto på wordpress nu, men blir galen på att sidan är så förbannat j*vla långsam. Blogspot verkar inte lika bra när det gäller att fixa layouter och dessutom har de hela tiden någon rad högst upp på sidan som bara stör mig. Samtidigt vill jag inte ha kvar bloggen här på blogg.se, vilket till största delen beror på att jag ogillar reklamen galet mycket och vill kunna ha vettiga presentationer av hundarna med på sidan.
Så frågan är vad sjutton man gör nu. Om man blir tokig på wordpress efter EN dag, kommer man verkligen orka blogga där då?

Lite bilder från dagen ska ni få se i vilket fall som helst.
Klicka på de små bilderna för att se dem i större format!







Kommentarer
Postat av: Cadii

Jag har aldrig upplevt att wordpress är trögt. Däremot är det lite irriterande att man inte kan använda helt egen layout :/

2010-11-16 @ 21:52:29
URL: http://cadii.wordpress.com/
Postat av: Anna

Oh jisses vad fint!

2010-11-19 @ 01:35:47
URL: http://annaali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0