SNÖ!

Snö, snö, underbar snö!
Först verkade det bara som om det var något äckligt snöblandat regn som föll från himlen, men nejdå, det blev snö av det och nu är hela världen vit och vacker. Wahidah blev glad, fick först gå ut på uteplatsen och sedan busa i rastgården.

Efter att vi busat runt lite så gick vi upp till morsan, satt i soffan och bläddrade i Tidningen Hundsport som kom idag. När hon låg där bredvid mig, lilla W, så kunde jag inte låta bli att pussa på henne då och då och berätta för henne att hon är finast i hela världen. Hon såg så fin ut när hon låg ihoprullad, smått blöt efter snön och väldigt glad efter att få ha sprungit lite. Mitt lilla odjur är världens bästa odjur.

Av någon anledning fick jag för mig att ha med kameran till rastgården. Något som jag inte ångrar såhär i efterhand. SNÖBILDER!

(Inte någon superbild på något vis, men kolla så fin hon blivit i hullet!)









Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh vad tjusig nästa sista bilden var!

2010-11-09 @ 21:08:53
URL: http://okebacka.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0