Test av ny kamera.

I fredags köpte jag en ny kamera. En kamera som helt klart är bättre än den jag hade förut och nu gäller det alltså för mig att lära mig den lika bra som jag kan min förra kamera. Igår testade jag den under långpromenaden. Idag gick jag en till långpromenad, men fotograferade inte så mycket. Istället la jag fokus på att klättra runt i skogen, låta hundarna hoppa på stockar osv.

Dagens test av kameran fick bli i rastgården. Jag gick dit med Wahidah och senare fick vi sällskap av en ung schäfer. Wahidah sprang massor. Jag fotograferade en del.

I rastgården passade vi även på att träna inkallning och det gick förvånansvärt bra! På vägen till rastgården såg jag även till att träna lite linförighet så fort vi mötte någon människa, bara för att ha någonting som liknade störning.
Hon är allt bra duktig min tok.

Zala över stock!


Wahidah i rastgården:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0