Valpbilder

Idag har jag åter igen varit en tråkig matte. Vi har gått en lite längre promenad, Wahidah har fått springa av sig i rastgården, men mer än så har det inte blivit. Fast när vi var vid rastgården så träffade vi en greyhound! Den är helt ny här i området och förhoppningsvis kommer vi träffa den många gånger framöver. Jättekul!

Jag har i alla fall suttit och kollat på gamla bilder på datorn (syftet var att bara sortera bilder.. men tja..).
Två kollage med valpbilder på mina damer blev det. Bilderna på Wahidah har jag fotograferat själv. Bilderna på Zala har jag fått från hennes uppfödare och hon har sagt att jag får använda dem på hemsidor osv.






Kommentarer
Postat av: Maria

Vilka underbara!! jag vill valpgosa!!! :) Emir är som inte så liten och valpig längre... :)

2010-11-04 @ 10:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0