Det är en lila dag idag.

Idag är det en dag då alla "ska" ha på sig något lila. Anledningen till detta ser ni här.

Jag var väldigt lila och även Wahidah fick ha lila på sig. Ett fint litet lilaglittrigt halsband som hon även hade när vi gick i prideparaden i somras.


I vilket fall som helst. Tillsammans åkte vi in till stan för att kolla på allt som finns där och hålla utkik efter fler lilaklädda människor. Wahidah gillar stan (även om det inte är lika kul som skogen), främst för att hon alltid lyckas hitta murar och liknande som hon kan hoppa upp på.

Även idag ville hon upp på allt möjligt och jag tänker inte hindra henne. Istället fotograferar jag!



Väl hemma igen så gick vi en liten promenad med Zala (hon hatar stan, så hon slipper åka med dit).

Nu har jag en väldigt trött Wahidah. Imorgon blir det liten promenad och bus i rastgård. På fredag ska vi ha vilodag och på lördag, då ska hon faktiskt tävla på kapplöpningsbanan! Det blir hennes debut och det ska bli jättekul att se hur det går.

Kommentarer
Postat av: Alice

Jag och min setter var också lila klädda då!

2010-10-28 @ 14:44:21
URL: http://www.ponnytema.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0