Godmorgon världen.

Det har varit plusgrader inatt. Det ska inte regna idag och har man tur kommer solen kika fram senare. Banan lär vara finfin nu, om man tänker på vilken årstid det är.

Jag har varit vaken en halvtimme, hunnit mata Wahidah (så att hon ska hinna smälta maten innan vi åker bil för att hon inte ska bli åksjuk), packat ryggsäcken och fixat med tvättade kläder. Nu behövs det bara en kopp te, kläder till mig och så ska Zala bli rastad och få mat, sedan kan vi åka!

Zala får stanna hemma idag. Det är enklare att koncentrera sig på en hund på banan än två. Istället kommer Zala få springa på morgondagens släphareträning.

Håll tummarna för lilla W nu. Det hade varit kul om hon kunde få en liite bättre tid än vad hon fått förut.

Kommentarer
Postat av: intesåanonym

Hej

Jag gillar din blogg. Den får mig verkligen att bli sugen på att skaffa hund.

Minns jag rätt om jag säger att Zala ogillar regn? Bara på skoj vill jag tipsa dig om det här : http://www.coolstuff.se/Hundparaply

Vet inte om den är bra alls, men det är en kul ide i vilket fall.

2010-10-30 @ 13:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0