Tack för tipsen!

Tack till er som gav mig tips på vad jag ska lära hundarna! (skulle någon komma på fler saker är det självklart bara att hojta till när som helst)

De tips jag fick in som jag ska lära dem är:
Rutan (LK 2)
Dansa
Nicka
Prata
Städa
Spela död
Rulla runt
Baklängesslalom mellan benen

Så fort jag fått lite vettig dygnsrytm och faktiskt hinner med någonting på dagarna så ska jag sätta igång och träna (och filma det). Det kommer verkligen bli en utmaning att lära hundarna allt det där, framförallt om jag ger mig på att lära Zala det också. Jag älskar utmaningar.

Idag vaknade jag jättesent och har inte hunnit mer än ensamhetsträna Wahidah (det går verkligen tokbra nu), gå en långpromenad och fixa iordning i förrådet där jag har allt hundfoder. Nya förvaringslådor i plast från Ikea visade sig vara ett underbart bra köp. Hejdå, dumma fodersäckar!

Lite bilder från idag:









Nu ska vi gå hem till morsan, handla lite, titta lite på tv och sedan gå hem igen och sova innan det nästan är morgon igen... Imorgon ska vi kanske på äventyr till Uppsala!

Kommentarer
Postat av: veronica

Hej!



hittade den här videon och tänkte på din damer :)

http://www.youtube.com/watch?v=O6lpbwDOf4I

Finns än ännu bättrepå honom, men kunde inte hitta den på youtubes..

2010-10-28 @ 10:10:15
URL: http://stillbilder.se
Postat av: Alice

Hej ninni!,Hopp kan man också lära hundarna om de inte redan kan det!(:

2010-10-28 @ 14:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0