Träning med W. Film!

Jag har tillverkat världens bästa vinthundsleksak. Precis som flera vänner till mig hade jag ett gammalt ridspö hemma. Jag knöt fast ett skosnöre i ridspöt och i skosnöret knöt jag fast lite kaninskinn. Tanken är att Zala kanske ska gilla att leka med det. Någon som definitivt gillar leksaken är Wahidah! Fast hon får inte leka med kaninskinn på eftersom hon sliter sönder det för mycket. Istället körde vi idag med gosedjurskanin på. (Tack Ikea!)



Med hjälp av leksaken tränade jag sedan med Wahidah. Att få henne att faktiskt stanna kvar när man säger åt henne att stanna är inte alltid helt lätt.. I början av det här träningspasset sprattlade hon runt som en idiot så fort jag tog fram leksaken, men efter någon enstaka gång gick det mycket bättre.

Jag kom faktiskt ihåg att filma också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0