Usch.

Zala är så hungrig. Jättehungrig faktiskt - och jag ger henne ingen mat.
Hon tycker synd om sig. Jag tycker synd om henne.
Igår fick hon bara en halv deciliter mat på morgonen och lika mycket på kvällen. Lika "mycket" fick hon i morse och nu verkar det som om hon är bra i magen igen. En deciliter kvällsmat ikväll. Imorgon börjar jag nog ge vanliga mängden mat igen, men morötterna får vänta till i övermorgon.

Om inte annat så har jag tur. Ingen "får inte hundarna någon mat?!"-kommentar senaste tiden..

Nåja. Nu vilar Zala på sängen. Tidigare ikväll fick hon ligga under morsans värmedyna (det älskade hon!) efter att ha varit ute i regnet. Wahidah är glad och vi mår nog alla rätt bra egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0